Fortryd, klager eller retur

VIGTIGT

Fortryd / Klager / Retur - Produktet skal altid returneres i stort set uændret tilstand og i originalemballage med tilhørende emballage. Som kunde er du ansvarlig for risikoen for returforsendelse, hvilket indebærer risikoen for, at produktet beskadiges eller fjernes under forsendelsen.

HVORDAN GØR JEG?

Det er meget enkelt, du går under "Min konto" og vælger "Mine varekøb". Leder efter din ordre og vælger det produkt du vil returnere og følg vejledningen. Hvis du har problemer, så kontakt kundeservice, så de kan hjælpe dig. For at kundeservice skal kunne hjælpe dig, har de brug for den e-mailadresse, der er knyttet til ordren og ordrenummeret.

REKLAMATION / KLAGE

Når du modtager produkterne, skal du kontrollere, at intet er beskadiget, og at nummeret er korrekt. Reklamationen skal godkendes af os, inden varerne returneres. Skriv et brev med en detaljeret forklaring og vedhæft den til udsendelsen. Kopi af leveringsnota / faktura på det produkt, der returneres, skal være ubrugt og fejlfrit.

Transportskader, der er opstået i forbindelse med POSTEN, rapporteres direkte til det respektive kontor / butik, der udstedte varerne.

 

ANULLERINGSRETT / AFBESTILLINGSRET

Ved køb af varer på Baresso.se gælder en 14 dages afbestillingsret altid i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. Det betyder, at forbrugeren har ret til at annullere sit køb ved at underrette Baresso.se herom indenfor 14 dage fra det tidspunkt forbrugeren eller forbrugerens repræsentant modtog de bestilte varer (tilbagetrækningsperioden), forudsat at produktet er ubrugt i uændret tilstand i ubrudt stand emballage og præsentation af kvittering. På denne måde kan vi garantere, at alle vores kunder køber et uberørt hårpleje og / eller skønhedsprodukt. Retur og ændringer for hygiejneartikler er dog ikke godkendt i brudt emballage. Baressoe betaler tilbage til bankkonto / kortkonto.

VÆR OPMÆRKSOM!

Du skal sende din pakke for at tilbagekaldelsen kan blive anvendt, det er altid dig som kunde, der betaler returfragten ved tilbagetrækningsretten. Du kan derfor aldrig gøre krav på en tilbagetrækningsret for en udpakket pakke. Udpakket pakker vil blive opkrævet et gebyr på kr 200.

PS!
Skriv også et brev med en detaljeret forklaring og vedhæft den til udsendelsen. Du står for enhver faktura, forsendelsesomkostninger på mindst kr 99. Forvent ikke tilbagebetaling. Forsendelsesomkostningerne refunderes ikke. Retur skal godkendes af os inden varen returneres.

 

IKKE GODKENDT RETUR

Hvis returordren ikke accepteres, returneres det til afsenderen, der opkræves for fragtomkostninger. Produktet må ikke anvendes eller være snavset (gælder også for parfume og andre fremmede lugtstoffer). Hvis klagen er godkendt, har vi loven op til tre gange for at rette de fejl, der findes. Hvis klagen er godkendt, står vi for alle forsendelser. Hvis en klage ikke accepteres, returneres varerne til dig mod gebyr for fragt. Bemærk, at hvis du IKKE henter din pakke anvendes det IKKE som retur eller ubrugt køb - du skal altid hente en bestilt pakke, og derefter returnere den.

 

MISFORSTÅELSE PROCEDURE

Hvis der opstår en misforståelse mellem Baresso.se og kunden, vil vi kræve en løsning ved hjælp af det generelle klagenævn. Vi følger den generelle klagebestyrelses anbefaling.

BEHOV FOR HJÆLP?

Kontakt vores kundeservice, der er tilgængelige på telefondagene mellem 11-13 eller send en e-mail, så svarer vi inden for 24 timer.